tisdag 7 maj 2013

Som ett barn på julafton

Det är så jag känner mig inför vårt träningsläger som snart blir verklighet!
Vi har kämpat och vi har gnetat hela vintern med att samla in pengar till detta, sålt lotter, godis, kakor, salami, haft barnridning och allt möjligt....och snart bär det av! Idag är det en månad kvar och tiden fram till dess kommer gå fort!
På måndag åker jag till Stockholm med jobbet hela veckan- vips så är den veckan slut.
Måndan efter är jag i Luleå med jobbet hela veckan- vips så är den slut.
Helgen då är det Vindurs tävling i Skellefteå- vips slut
Måndag efter-tokmycket att göra med jobbet och betygsättning, rida, krama familj, hästar och hundar, hemmatävling på helgen- vips slut
Måndag efter är det halv vecka med nationaldag och på lördagen åker vi!!!!
Hit- http://www.islandshestkonsult.com/
Närmare presentation av alla i Team Galgbacken som åker dit kan ni eftersom hitta på Galgbackenbloggen www.galgbacken.com

Så det är full rulle dit, jag är ju en ganska hemmakär person och har lite ångest över att jag ska vara borta från min familj och mina djur så mycket, men kanske både jag och dom överlever?

I morgon ska jag rida igen, jag försöker rida så mycket som möjligt nu för när jag åker nästa vecka är det färdigvilat för Jessicas axel, då måste hon fixa det.

/Marie

1 kommentar: