söndag 14 juli 2013

Nämen hej igen!

Det var ett tag sen och jag måste erkänna att jag varken haft tid eller lust att skriva här! Det har varit fullt upp med allt möjligt ända sen början på maj månad. Jag har inte hunnit rida så mycket, men ska ut i morgon på en tur. Ibland blir Prins väldigt "testig" mot Jessica, då brukar det hjälpa att jag tar honom några gånger. Hon får inte igenom sina krav som hon vill. Dags att kurds igen! Det behövs oftast väldigt lite så funkar det igen. 
Vi har gått och gift oss efter alla dessa år, så numera är jag en fru ;) 
I morgon em bilar vi ner till Arlanda för att på tisdag morgon flyga till Turkiet. Vi tog en sista minuten! Bara jag och min man och ett par vänner till oss. Simon är hemma och jobbar och Jessica blir kvar i Piteå. Ares har vi fört till hundvakter idag, där får han det jättebra, dom känner han sen tidigare så det blir bra. Även om min ångest över att lämna honom är stor! 
Ha det mysigt allihop! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar