söndag 23 juni 2013

Det blev 230 mil på nio dagar

Vi var med om en fantastisk vecka med träningsläger och tävling. Med facit i hand kanske ser var lite för långt, jag som är ganska hemmakär saknade blivande man, son och inte minst Ares som var kvar hemma. Tävlingen gick kanonbra, Jessica och Prins vann V2u finalen!!! Lycka! Direkt efter den hoppade vi i bilen och styrde mot Piteå där Prins lämnades på bete. Vidare hemåt med Bassi och var hemma fyra på morgon, jag var trött på jobbet dan efter vill jag lova. Jag har faktiskt varit trött och sliten hela veckan, det tar på krafterna att vara borta! Annars är det väldigt mycket annat som händer så jag hinner inte uppdatera så mycket här. Nån gång ska jag skriva ett lååångt inlägg om allt möjligt....  Mitt barndomshem är sålt och mamma flyttar till lägenhet och vårt förråd/lagerlokal ska tömmas, allt innan första juli....sen planerar vi vårt eget bröllop också som närmar sig med stormsteg..till det klämmer vi in en svensexa och två(!) möhippor som gått av stapeln. Plus mycket annat...  / Marie 

1 kommentar:

  1. Vilken resa ni har gjort! Härligt!

    :) /Lotta

    SvaraRadera