tisdag 9 april 2013

Long time ago

Det har mest varit jag och Ares nu under påsk, vi har tränat, sökt fågel och skidrat och det är sååå kul! Nu känns han inte fräsch så jag var till veterinären idag. Han äter inget och dricker inte heller nästan nåt. Tycker han är sämre idag. Inget fel i halsen, lungröntgen visar inget och vi inväntar blodprovssvar. Annars skall det göras en gastroskopi för att kolla magsäcken. Alltid är det nåt :( men jag vill inget hellre än att han ska vara frisk! Inte massa tjorv hela tiden!

Hårfällningen är igång, samt den leriga perioden ;/


Akkatopparna, tänk att dettta är min utsikt från husvagnen på våren i fjälls :)


Ett av våra skidpass på jakt efter fågel, han ser ut som en snögubbe, min pojke!


På morgonen när jag klär på mig- han berättar att det är dags att skynda sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar