torsdag 8 november 2012

Huller om buller i huvet

Snurrigt värre, just nu känns allt upp och ner, förvirrat och galet.
Livet ångar på i tretusen kilometer i timmen och det händer saker hela tiden.
Häromdagen fick tyvärr en av Galgbackens fina, fina hästar galoppera vidare till trappalandia....och hennes tre månaders föl blev moderlös...mycket tråkigt... :( Håller nu tummarna att allt går vägen med lilla Hild.  Läs mer på galgbackenbloggen (galgbacken.blogspot.se)

Prins är inte riktigt sig själv nu, går emot lite och har svårt att slappna av, först i slutet av ridpassen slappnar han av riktigt. Men NÄR han går....då går han som en GUD! GÅSHUD. Men dom där protesterna innan det, där har vi nåt att jobba med. Har lite olika teorier om det som jag ska klura på.

Ares, jaa, vad ska man säga. Diagnosen var inte det jag väntade mig, kanske bättre, men vet inte riktigt. Väntar på bilder från vet, dom har fotat under ingreppet idag och det var ju kanonbra! När jag får bilderna ska jag försöka återge det jag uppfattat.

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar