tisdag 24 april 2012

Svans

Jag har aldrig varit med om en sån hund! Där jag är, där är han!
Är jag vid datorn- så ligger han nedanför, byter jag rum- så byter han rum, är jag på toa-ligger han utanför, vad jag än gör så är han alldeles intill.
När jag kom hem idag efter att ha varit borta hela dan så blev han som tokig, han blir så glad så han nästan får hjärtattack! När jag satte mig i soffan hoppade han upp och lade sig på mig och pratade..pratar och pratar och tittar på mig och pratar. Alltså, det är ingen dum hund, det här.Han har börjat prata så enormt mycket. Ibland så tror jag mig veta vad han vill säga, men vissa gånger har man inte en aning.
Han är det charmigaste och absolut sötaste jag vet.
Vår hund, så otroligt älskad, Ares (om jag kunde göra ett hjärta skulle jag gjort ett här).

/Marie

1 kommentar:

  1. Vad härligt! Vissa hundar kommer extra nära. :) Vår Kim är lite så där med mig. Medan Axel älskar hela världen lika mycket.

    SvaraRadera