fredag 28 september 2012

Gaahh!!!

Attans. Jag har hittat MIN häst. Har inte sett den live, men på bild och beskriven och THATS IT.
Ett problem bara: jag ska inte ha en till häst nu :( :(
Men jag hade SÅ GÄRNA velat ha den!! Ååååå!
Ni vet, man sitter ju och nördar runt och tittar på hästannonser även fast man inte är ute efter en precis nu. Man kan hitta många hästar som verkar fin och man hade kunnat tänka sig så där utan att provrida. Men nu har jag hittat DEN!
Måste sluta titta på annonsen.
Om jag skulle ha en till häst nu så hade jag köpt den direkt. Nästan utan att ens provrida, för det är MIN häst.
Plågsamt :(

/Marie

7 kommentarer:

  1. Åh! Jag vet precis vad du pratar om! :)

    Men nu då? Dela med dig! En länk till annonsen tack =)

    SvaraRadera
  2. Men gå in på Jamilas sida, född 08, isabell vallack...vill ha!

    SvaraRadera
  3. Laufi från Kaggestorp, du säger säkert att du sett honom...och då blir jag avis!

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag ju också nyfiken och måste titta på annonsen.Förstår att du fastnat för hästen, han var jättefin! Han är helbror till Iringur och till Bogatyr som Maria.N ägde tidigare.
    Tycker faktiskt att du skulle förtjäna en helt egen häst! :)

    SvaraRadera
  5. Han ser jättefin ut! Jag har faktiskt också tittat till lite extra på den annonsen. Men jag såg tyvärr inte till honom när jag var där på kurs för två veckor sedan. Däremot träffade jag Ari Geir då hans salubilden togs den dagen. Vad är oddsen att ha två isabellskäckar till salu på samma ställe?

    =) Lotta

    SvaraRadera
  6. Ja han är min drömhäst och det blir ju inte bättre av att jag bara älskar hans helbror Iringur och ska se uppvisning med honom idag! ;)

    SvaraRadera
  7. Vad häftigt! Visst är väl Strakur (hingst) som står hos Jamila också en helbror? Vi såg ju honom på clinic med Johanna Berg och publiken bara drog efter andan. Speciellt för hans korta tölt som är bland det coolaste jag sett.

    SvaraRadera