torsdag 10 januari 2013

Det hände igen!

Jag skulle försöka redigera det tidigare inlägget, men jag är inte känd för att vara datasnille och lyckades inte med det :/ jag red lektion på Ridklubben idag igen! Anledningen till det var att Jessica skulle rida Lettir som hon sköter medan matte Mirja är och solar och badar i Thailand. Avis? Svar JA! :) men hon ångrade sig i sista stund eftersom han gått flera dagar redan. Vi fick jobba med ställningar och böjningar i skritt och trav. Först på fyrkantspåret och sen på kvartslinjen. Prins var fin, inte lika stressad som han brukar vara i början. Men det finns att jobba på! För min del måste jag träna på att andas samtidigt som jag gör något moment för det är då jag slutar göra det och blir uppblåst med tyngdpunkten vid örsnibbarna ungefär! Då funderar nog Prins vart hans ledare tog vägen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar