fredag 7 juni 2013

NU ÅKER VI!!!

I natt börjar vi rulla mot Bärby utanför Uppsala, på söndag är första lektionen!
Det ska bli så spännande! Ett besök på Agersta är inplanerat, vi har problem med att Prins får blåmärken innanför läppen och hoppas som kan hjälpa oss med lite bett i "bettdjungeln". Jag är helt villrådig och maktlös och vet verkligen inte hur vi ska komma tillrätta med detta problem och hoppas denna resa ska hjälpa oss att komma närmare en lösning. Jag är inte säker på att det är bettrelaterat, men nu ska vi påtala vårt bekymmer för Isa i hopp om att hon kan hjälpa oss att hitta ev. "felaktigheter" i ridningen plus ev. inköp av nytt bett.
En liten tanke har jag att det kan vara någon låsning i bakdelen som gör att han biter fast i bettet på vänster sida..?

Annars springer livet på, i morse var en annorlunda morgon! Jag for iväg tidigt och skulle göra skjutprovet till jägarexamen och fick se en livs levande björn efter vägen, häftigt! Kan säga att jag blev inte mindre darrig av det...;)
Provet gick bra och jag är numera innehavare av jägarexamen :)

Försöker uppdatera medan vi är på resa :)
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar