lördag 15 juni 2013

Wången

Jag hinner inte ens skriva här och nu rafsar jag ner lite från telefon bara. Har massor med upplevelser med i bagaget i morgon när vi styr hemåt. Har träffat massor med trevliga hästmänniskor och sett sååå fina hästar. Är väl inte alldeles nöjd med lite saker här, men jag ska ta upp det i morgon innan hemresan först, sen ska jag berätta mer här. Jessica och Prins ligger tvåa eller fyra i V2, jag vet inte riktigt hur man räknar. Seniorer och juniorer rider ihop och står på samma resultatlista, så efter den ligger dom fyra, men jag tycker ju att juniorerna borde räknas för sig??? Nå vi får se i morgon. I T3 gick det sämre, Prins kändes trött och loj och dom har strykt sig från finalen för att ladda till V2. Så idag lördag var en vilodag för både Jessi och Prins. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar