söndag 2 juni 2013

Plåga!

Ibland blir det intressekonflikter när inte alla i familjen har samma intressen. Denna helg är det Bifrost regionala sm-kval hemma och jag är inte där! Jessica har länge sett fram emot att vara utan mig på en tävling, det är kanske inte alltid så kul att ha mamma med... Så med mycket våndor och ångestattacker sitter jag i Piteå dit vi fört husvagnen för sommaren. Jag får rapporter hela tiden, men de andra här tycker nog inte att jag är så social som bara pratar häst, grenar och poäng hela tiden, både i telefon och med dom. Men det har varit nyttigt, både för mig och Jessica att vara ifrån varandra, det är ju tonår och humörsvängningar mest hela tiden ;) Ridningen då? I T5 leder hon på poängen 5.0, skitbra! Ökningarna satt som ett smäck tydligen! Det är hittills bästa poängen i den grenen. I V2 var hon mycket missnöjd, hon har haft en känsla hela veckan som inte varit bra, svårt att sätta fingret på vad det är. Men det var nästan 30 grader varmt också. Hon ligger fyra där. Men så länge man inte är nöjd själv så är det jobbigt. Sen kan man ligga sist fast man är nöjd med Ridningen, placeringen spelar ingen roll, bara man känner att man gjort bra ifrån sig, men hon var inte nöjd, det kändes skit att rida rent ut sagt. Så vi får se vad hon har för känsla idag. Det regnar och är svalare ute och det är ju bra. Och jag fortsätter att vara osocial så länge tävlingarna pågår... Marie. ( ps. Kommer inte lämna dom ensam på en tävling igen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar