lördag 19 maj 2012

Längtar...

Längtar efter mycket just nu - Molle såklart, är i Piteå igen och det är klart att minnena kommer. Om man bara kunde vrida tillbaka tiden, om det bara inte hade hänt. Precis när det hände var det också en känsla som innfann sig: låt det här inte hända, jag vill inte vara med om det. Men tyvärr så hände det och saknaden är enorm. Fanns inte och kommer aldrig finnas någon liknande.

Längtar också efter sommaren - här börjar det bli ganska grönt, körde förbi sommarbetet och det är på g!!

Längtar också till nästa helg - då det äntligen är tävling, nu är jag bara så orolig att det ska hända något så att Prins skulle bli skadad eller nåt, det hade varit jättetrist eftersom man har väntat och längtat efter detta så länge.

Längtade också efter en annan grej - mat. I måndags började ju jag vägen mot beach 2012, men idag gav jag mig. Jag KLARAR INTE att bara dricka soppa och aldrig äta mat. Så de så. Familjen har fått stå ut med mig denna vecka och jag har INTE varit kul att ha och göra med kan jag lova! Så jag tror att dom lika som jag är glad över mitt beslut ;) Så idag åt jag mat. Så var det med det.

                                                          Bus i havet förra sommaren.

/Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar