söndag 7 oktober 2012

Impulsiv? Jag?

Vaknade redan i natt med ont i halsen och nästäppa och sov dåligt ända till morgonen. Satte sen på vinterdäck på både bil och hästtransport och efter det hade jag ont i både hals och rygg :/
For sen till Prins och red lite på banan och provade en sadel.
Det är så lerigt i alla hagar, det är så trist! Hagen Prins är i brukar inte bli lerig, men i år är till och med den lerig. När man tar ut han och spolar av benen så är dom bara ren medan man rider, sen är det lika lerigt igen. När jag satte tillbaka honom i hagen så kändes det sååå trist..
Äsch, jag tar hem han ett tag. Hem till byn, kom jag på. Sagt och gjort, ringde lite samtal och byggde hage och några timmar senare stod han här! Så nu går han i en egen hage hemma hos Pernilla, Påven och Brana, där vi var installade när Prins kom till oss.
Vi är där några dar eller nån vecka, vi får se. Men vi "bor" kvar på Galgbacken ännu :)
Så gick det med min "ta det lugnt du är förkyld dag".

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar