torsdag 18 oktober 2012

My person

Jag följer slaviskt Greys Anatomy på femman. Den är sååå bra! I den har några personer hittat "my person", som dom bara klickar med och är själsfränder typ.
Jag kan nog med bestämdhet säga att Prins och Jessica är varandras "person".
Dom är så tighta, dom två! Flera instruktörer har också sagt till oss att det syns att dom trivs tillsammans.
Jobbet som dom gjort nu hemma på fotbollsplan tillsammans med Pernilla visade sig idag att det går framåt. Han gick KANON!!! Jobbade i traven...och när han gör det...WOW! Gåshud.
Det finns alltid, alltid något att jobba på, men vi fortsätter, för det är ju det som är så roligt! När man tränar och jobbar och ser resultat!
Då är det roligt att sitta på läktaren och titta på lektionspasset :)

Och idag har jag träffat drömhästen. Laufir, nu är han där, på plats hos sin nya ägare och jag önskar dom allt gott! Ska bli så roligt att följa deras utveckling! Oj, vad fin han var! Vilka ögon!

Nu är Prins tillbaka hos polarna på Galgbacken igen, allt är på gott och ont. Dit har vi längre att åka men kul med allt socialt umgänge både människa och häst får, hemma är det nära men inte lika "socialt". Så vad väljer man??? Kanske både och? ;) Lite här ibland och lite där ibland? Som nu. Kanske vi kan ta hem han över jullovet igen, men i så fall måste vi slå stolp nu om det inte redan är försent och fryset i backen.

Tack för mig, hej!
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar