lördag 27 oktober 2012

Snö och is

Nu har det lagt sig ett snötäcke på backen och det blir så mycket ljusare ute! Igår skyndade jag mig ut på en runda med Ares innan middan, så det inte skulle hinna bli mörkt. Nästan hemma igen efter att ha varit nära att halka flera gånger då isen på vägarna inte syns när snön kommit... Och så hände det...jag flög iväg upp i luften och landade på ryggen, dunsade i huvet i isen och där låg jag. Vilken smärta i huvet! Jag riktigt kände hur hjärnan skakade runt där inne :( tog mig iaf hem något mosig.. Har inte sovit så bra och kände mig trött med huvudvärk ännu på morgon, men jag tror alltid "det går nog över snart" så jag for till stallet för det var ju hubertusjakt idag dit vi anmält oss jag och Jessica. Jättehärlig dag annars med sol, snö och någon minusgrad. Mer om jakten kan läsas på galgbacken.blogspot.com kan väl säga att det var väl inte alldeles bra att rida med mitt huvud, nu är det ryggläge :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar