lördag 2 februari 2013

Återfall?

Nu snurrar tankarna i huvidet på mig igen. På tisdag fick jag tid till veterinären, eftersom jag ville ha till samma som jag varit till innan fick jag vänta någon dag.
Nu är det precis samma symtom (plus ett till)och beteende som förra gången.
  • Trött, sover mycket
  • spyr galla
  • smackar med munnen
  • snorklingar, dragningar, oftast efter att ha druckit vatten
  • Hes, var han inte förra gången.
Han låter som en gammal sanktbernardshund när han skäller, dovt och skorrigt. Nu får han även fram ett litet gnäll, även det grovt, det kunde han inte tidigare i veckan.
VAD ÄR DET FÖR FEL?????
Sist blev han bra av behandlingen mot noskvalster, konstigt nog.
Är det någon magsjukdom, halsen eller vad är problemet???? Kan det vara magsår, katarr?
Jaa, jag vet inte och det är inte kul.

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar