söndag 17 februari 2013

Föraning

Det var verkligen alldeles underbart väder idag, solen VÄRMDE i ansiktet på oss när vi red ut efter sakajokivägen. Man ville bara rida till världens ände och aldrig vända tillbaka till verkligheten!
Det droppade några droppar från taket när jag kom hem, så.....våren är på väg!!
Vi red ut med Thytur, Tyr och Prins idag. Nästan ända in i aitikgruvan red vi ;)
Prins är fin nu, han går bra. Det har varit jättenyttigt för mig och han att få en vecka tillsammans, i alla fall för mig ;) Jag har lärt mig massor!
Så här tillbringar jag helst min lediga tid på våren, på en fjällsjö med ett pimpelspö och en stor sol :)

Blev lite nostalgisk när jag hittade denna gamla bild från 2008 på Jessica och Caramell,
herregud, dom var ju inte mer än tre äpplen höga ;)





 
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar