lördag 12 november 2011

Kyla

Det var kallt i morse, runt fem minusgrader, men nog har man blivit bortskämd när det varit så varm höst. Normalt sett är fem minusgrader inte kallt denna årstid.

Idag kom hovslagaren och skodde Prins. Hon tycker han har jättefina hovar, det är kul att höra att fler än jag tycker det :) Som en sa förra hösten när vi sökte häst och diskuterade vad man ska tänka på: "inga hovar- ingen häst". Det är så sant som det är sagt.

Jag och Prins red över berget idag med Evelina och Thytur. Det var helt magiskt, både sol och dis samtidigt, som en trollskog.
Prins går verkligen superfint nu, det känns jättebra.
Tyvärr har kursen för Berit i början på december blivit inställd pga för få anmälda. Trist. Men det fanns en enda plats kvar på Camilla Hed kursen helgen före, så vi hoppade in där. Det ska bli roligt att prova rida för Camilla också.

Sen vill jag att alla som läser denna blogg ska vara medveten om en sak:
Allt jag skriver här står jag för och skulle det vara så att man vill ifrågasätta det så får man väldigt gärna göra det direkt till mig. Om jag skrivit något olämpligt på något sätt, kontakta gärna mig så vi kan reda ut det. Ofta skriver jag om mina egna reflektioner om saker samt fakta.
Men om jag anser något vara fel så har jag all rätt att uttala mig om det, om sen inte andra kan stå för sina handlanden och uttalanden så är det upp till dom.

Kram Marie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar