torsdag 19 juli 2012

Shopping

Idag var vi med Ares till en djuraffär här i Piteå för lite shopping. Ares fick såklart följa med in och det tyckte han var rena paradiset! Hade dessutom tänkt få lite tips och råd och ev köpa hundmat, men det sket sig. Frågade efter hjälp när vi kom då jag förväntar mig att de kan foder på ett sådant ställe. Men det enda hon pratade om var sin egna och sin systers hund!!!! Jag som kund kommer inte in dit med min alldeles för smala hund för att få berättat från en främmande människa hur smal hennes systers hund är!! Jag ville ha förslag på bra foder och ev. fodertillskott eller annat.
I morgon blir det ett besök på Granngården för att se om dom kan leva upp till mina krav, vilka jag inte tycker är särskilt höga!
Vi köpte i alla fall en tjurmuskel, en pipgris (som han har härjat med hela kvällen!) och ett annat ben.

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar