tisdag 28 augusti 2012

Stress

Idag hade jag verkligen velat ha en alldeles EGEN häst. Såklart ville Jessica rida idag som planerat eftersom det bara är några dagar kvar till hemmatävling.
Men jag har haft en SKITDAG på jobbet rent ut sagt och hade behövt att bara gå in i stallet ensam och pyssla på med Prins. Ett tag tänkte jag nästan bege mig till Pernilla och låsa in mig i stallet med Brana. Vad jag skulle göra där behöver jag inte skriva, för alla vi hästmänniskor vet nog vilken frid man får av att vara i stallet. Men jag skjutsade Jessica till Prins istället och hängde där ett tag.

När jag hade varit och handlat efter jobbet idag och kom ut så visste jag inte vart jag parkerat bilen....det är en läskig känsla när det är helt tomt i bollen... Kände mig ganska dum där jag gick runt på parkeringen och sökte bilen, men jag hittade den och då kom jag ihåg att jag ställt den där den var ;)
                                                 Sista tävlingen för säsongen närmar sig :)
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar