torsdag 8 december 2011

Jessica - Fullt upp här i livet.

Har inte bloggat här på vääääääääldigt länge, så det kanske är dags nu? Joo. Men hela dagarna har jag fullt upp med skolan och hästen. Umgås knappt med vänner på veckan nå mer, men det gör mig ingenting :) Förresten så fick jag B (vg+) på No-provet idag, stolt flicka!

-

Idag har jag ridit lektion, igen. Prinsen var väldigt övertaggad, och det enda han hade på tanken var att springa. men för en gångs skull så kunde jag arbeta honom när han var pigg - vilket jag inte kunnat förut. Och ridlärarn sa att vi gick väldigt bra på volt idag och riktigt arbetade, sånt är kul att höra! Men i galoppen så hade han inte en tanke på att sakta av och skritta, utan ville bara springa. Men sen fick jag en riktigt bra galopp, och då kändes det som att jag svävade på moln, så ska det alltid vara tycker jag!

-

Nu har vi lämnat Prins i stan till söndag då det är luciashow.
OBS!! De har skrivit fel priser i kometen!
När: Söndag
Var: Ridklubben Dundret, Gällivare
Pris: Upp till 18 år, 40kr.
Över 18 år, 60kr.
Kom gärna och titta ;)

-

Det var allt för denna gång, tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar