lördag 10 december 2011

Jessica - Muskelträning



Hejdär! Red min häst i ridhuset idag, och en sak kan jag ju säga...han var underbar!! Camilla sa att vi inte skulle rida ökat tölt allt för ofta, och jag gör nästan aldrig det så jag gjorde det idag - bredvid Sofie med Bassi. Han hade en väldigt bra famåtbjudning så jag tänkte lixom, varför inte? Den var klockren och snabb, har aldrig ridit honom i sådan bra ökad tölt som idag, helt underbart! Så himla stolt över min häst ♥ Senare på kvällen så släppte vi Bassi och Prins på hoppbanan, de var helt glada och bara sprang runt och bockade med öronen framåt, så himla kul att se de så glada! Sen tränade vi Nh och red även barbacka, hur kul som helst :) Det går bara framåt med Prins nu, och det är jag verkligen glad över.

-

Imorgon är det träning för luciashowen, men efter det tänkte jag dra nåt varv runt ovalen - bara för att. Sen på kvällen när ingen är där i stallet typ, så tänkte vi släppa hästarna i lilla ridhuset, bara för att få busa lite ;)

-

avrundar här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar