fredag 27 januari 2012

Freeeedag!

Äntligen fredag igen! Jag har fått lov att ha hand om vår häst hela helgen, hör och häpna!
Så jag har lyckats få en plats på Lasse-kurs på lördag morgon, det blir kul att prova!
Och på söndag blir det uteritt :)
Något bra med det är också att den är ganska tidigt så jag räknar med att vara hemma igen vid 12-snåret senast och det innebär att jag både hinner ta tag i vårt hem som är fullständigt kaotiskt och fullt av slipdamm :/ Dessutom hinner jag ut med hunden och både motionera och träna.
Var på kurs med Ares igår och kände mig ganska deppig när jag kom hem. Men med tanke på hur lite jag tränat med honom så kanske det inte var så hemskt i alla fall. Men nu MÅSTE jag avsätta mer tid till träning om det ska kunna funka i skogen med honom. Annars kommer jag aldrig få stopp på honom om det skulle råka befinna sig lite ripa i närheten. Träna,träna,träna.
Det roliga med det är ju att bara man tränar ordentligt så kommer oftast resultatet snabbt.

//Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar