söndag 8 januari 2012

Katastrof

Ja, idag kände jag mig som en katastrof! Tyngdpunkten hade jag väl ungefär vid axlarna....med det också usel sits, noll balans m.m..... Är ganska sur på mig själv och tycker synd om Prins som får fara runt med mig. Hur ska jag kunna få honom i bra balans när jag inte har det själv? Jag behöver psykolog, kurator och allt vad det heter för hur ska jag kunna rätta till detta? Eller kanske en bra instruktör. I traven känner jag själv hur jag liksom sitter och "blåser upp" mig och i och med det blir tyngdpunkten inte där den ska vara. Jag måste ANDAS, vara tung i benen och avslappnad i kroppen, ska det vara så svårt???? Som Linda Bengtzing sjöng: Hur svårt kan det va?? Tydligen jättesvårt för mig.
Annars är Prins fin, han har ett bitmärke vid ögat och mitt på rumpan, så det är någon som är på han i hagen. Gäller att hålla noga koll på vikten nu, så det inte går neråt.
/Marie

2 kommentarer:

  1. Försök att redan innan du hoppar upp stanna till och bara andas, sen tänker du på mig (utan att skratta) och hur jag ropar "Andas Marie, andas!"
    Hi, hi, jag ser framför mig när du och jag var och red då jag utan att se dig ropade just det.
    Sänk axlar och hälar, räta upp dig (så mycket så att du tror du hamnat i bakvikt) och glöm inte (ja just det) ANDAS!
    Hojta till om jag kan hjälpa dig mer.

    SvaraRadera
  2. Men nog är det enkelt för andra att säga till mig att andas, klart jag andas annars hade jag vart död! Ne, skoja bara, jag vet vad du menar och jag tänker på dina ord såklart :)

    SvaraRadera