tisdag 31 januari 2012

Skitdag


Jodå, idag är det en skitdag. På jobbet var det en skitdag och det är så kallt så det blir nog inget stall. Dessutom sitter jag fast hemma med hantverkaren eftersom min käresta jobbar över. Annars är såna här dagar perfekt att fara till stallet och tänka på annat.
Planen var att jag skulle promma med Ares och Jessi rida ut med Prins, tänkte träna att gå ut ensam. Hoppas dom kommer hem snart så vi kan fara en sväng. Behöver det nu.
När åsikter går isär och man tycker så himla olika och samtidigt har saker det skulle vara bra om man var överens om, men inte är det, men samtidigt tycker att personen/erna är väldigt trevliga, hur gör man då? Det tycker jag är ett dilemma. Sånt har jag svårt med, samtidigt som i detta fall så är jag 200% fast vid min åsikt som bla. bottnar i kunskaper från sakkunniga och egna erfarenheter.
Detta var inget positivt inlägg, jag vet, men som sagt, idag var en riktig skitdag.
Kram Marie.
(Jessica och Caramell julen 2007, tänk vad tiden går!)

2 kommentarer:

  1. Att följa sitt hjärta & sin egen känsla är viktigt!
    Om man annars trivs i varandras sällskap så får man låta bli att diskutera sådant som man har olika åsikt om & helt enkelt acceptera att man inte är överens i den frågan :o)

    SvaraRadera