måndag 9 januari 2012

Resa



Idag när jag körde förbi Galgbacken visade bilen -27 grader. Det är för kallt för ridning tycker jag. På sätt och vis hade det varit bra om det höll sig kallt i veckan då jag börjar tycka att Prins ska få en liten vila snart. Vi har sagt att han ska få det när det kommer en kall period, men hittills har ju kylan lyst med sin frånvaro. Iofs bra så man kunnat rida under julen :)
Såg en så rolig bild Jessica tagir på Prins som jag bara var tvungen att sätta hit. Lägger också en bild på Vinur från Djurgården, en superfin häst som jag alltid haft ett gott öga till. Han har varit till salu ett tag och nu har han en ny ägare på gång. Hoppas för deras skull att besiktning/röntgen går bra. Lycka till, säger jag.
Från min sida blir det tunt med uppdateringar denna vecka eftersom jag åker på jobbresa till London. Vi ska på It-mässa och lite skolbesök, jättespännande! Det jag är mest bekymrad över är hur Ares ska klara sig :( Fatta, att när jag går på toa så sitter han utanför och gnäller...så tajt är vi, så det jobbigaste blir att lämna honom. Löjligt va? Barnen klarar sig ju, dom kan ju ringa, men Ares... Nog vet jag ju att dom sköter han på bästa sätt, men jag är så fjantig, vet också att han överlever. Men kanske inte jag överlever? ;)
Nå, må gott och rid lungt!
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar