söndag 10 juli 2011

Jessica - Ridningen med Rebecka


Som mamma skrev så red jag ut igår med en tjej som heter Rebecka. Vi red en runda som tar ca. 40 min. Tränade skänkelvikningar i både tölt och skritt och nu kan han det i tölt! Mitt hjärta. Iaf så pratade jag och Rebecka om olika ridstilar, och vi kom på att vi rider samma ridstil. Vi båda tycker det är hemskt när någon sitter och drar i hästens mun, för vi föredrar att mest av allt rida med sätet, vilket vi gör.

-

Vi hade himla mycket gemensamt och det var verkligen kul. På torsdag kl. 19 ska jag och Rebecka fara ut igen, då ska vi fara en hoppstig, kul att se hur hennes häst hoppar eftersom det är en travhäst ( de rider den oxå då), där har vi oxå något gemensamt, att våra hästar inte är superbra på att hoppa! ;)

-

Nu ska jag ta det lugnt, bjussar på en bild gör jag oxå.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar