torsdag 21 juli 2011

Marie - torsdag

Idag är det torsdag igen, tänk, för en vecka sen denna tid hade jag inte en aning om vad dagen hade att bjuda på ....
Otroligt hur människan är skapt, egentligen, att man tar sig igenom både sorger och bedrövelser på något sätt. Med tanke på att det bara är en vecka sen så mår vi nog ändå ganska hyfsat allihopa. Men plötsligt kommer det över en, när och var som helst, och så blir det så tungt. Så är det, men vi kan bara leva vidare och minnas...och gråta....och skratta...ska göra ett eget Molle-album, med bilder bara på Molle.

Igår var vi ner till Vindeln och KÖPTE EN TRANSPORT!!!!! Wihooo!
Jag är alldeles överlycklig, fjantigt va? Och det bästa av allt - jag lyckades pruta ner priset rejält!! JAG gjorde det, som avskyr att pruta och hålla på, jag tycker jag känner mig så taskig när jag prutar, och ibland tycker jag synd om den jag prutar med....ha,ha. Men nu lyckades det!!
Ett jätte ,jättefint Umesläp A30 2003 blev det! Det känns sååå bra med detta val i havet av transporter att välja mellan. Förra ägaren har haft det sen nytt och servat och smort det varje år. Inte använt mycket alls, gummimattan ser helt ny ut och det luktar nytt i den, inte häst. Jag tror att Prins kommer åka kanonfint där inne!
Nu dags att fika lite och kanske,kanske att jag tar med Ares och går DEN rundan sen.

Kram/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar