fredag 8 juli 2011

Marie - Värme






Solen strålar från klarblå himmel dag efter dag och det är helt underbart.



Det blir ganska sent på kvällen innan man kan rida och ändå har vi inte varit ut på någon hårdare ritt. Han känns ganska slö, måste jag säga.



Men jag vet inte, jag har inte vågat ge något kraftfoder nu under betet, men kanske han behöver det? Men samtidigt vill vi ju inte ha fång eller nåt annat skit så han får nog kraft igen till hösten när vi börjar rida hårdare. Kanske.






Men i morgon ska Jessica få hänga med en annan tjej från vår hage ut på en tur, det är bra så man hittar lite ridvägar, vi hittar ju ingenstans!! Och på måndag ska jag få fara!! :)






Vi har varit och badat med Molle och Ares flera gånger idag, dom ääälskar det! Det är ju faktiskt tokvarmt för dom också, dom bara ligger i skuggan och latar sig hela dagarna. Jag är himla imponerad av att en settervalp kan vara så lugn som Ares är. Han är så fin och jag fullkomligt älskar honom. Det hade varit en riktig högoddsare för ett år sen om nåon sagt att jag skulle ha en setter i huset! Men nu vet jag inte hur jag ska kunna låta Simon ta med honom om han flyttar nån gång! Så otroligt rolig ras!






Kram på er alla därute så ses vi nån dag!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar