söndag 9 oktober 2011

Fin helg













Solen har lyst och det har varit riktigt fina höstdagar här. I fredags kom första snön med buller och bång. Love it! Men den försvann lika fort som den kom.

Nu snöar det igen och inatt var det -10 grader ute, men under dagen har det hållt sig runt 0 grader.

Jag har jobbat med att iordningsställa lokalen hela helgen och det känns i varenda muskel!!

Jessica har ridit och det smärtar att jag inte kunnat vara ute i detta underbara väder! Men till helgen är det vår helg och då fantiserar jag om att få rida också, vi får väl se om det är någon som protesterar.

Det har formats och spekulerats i mitt huvud hela helgen med en massa planer och ideer.

Det skulle bli jättebra om mina/våra ideer blev verklighet, för det är fler inblandade.

Men om man lyckas sätta hälften av dom i verket så är det väl bra, men visioner måste man ju ha!

Prins har varit ganska pigg med Jessica, han kanske känner själv också att han orkar mer nu??

Pälssättningen tar ju enormt mycket kraft och energi också och det kanske böj´rjar mattas av där också, han ser ju ut som en snöboll nu!


Sätter in några bilder på hur det såg ut en dag när jag kom till hagen, och dom låg kvar fast jag gick runt och fotade :)

/Marie

2 kommentarer: