måndag 10 oktober 2011

Mörker

Nu börjar dagarna vara korta som bara den. Om man ska hinna rida när det är ljust är det bara att ila iväg direkt efter jobbet, vilket jag gjorde idag.
For ut med Jessicas kompisar :) Wilma med Thytur och Sandra med Herman.
Det är ju ett tag sen jag red, men han kändes väldigt mjuk och fin, kanske just därför, ha,ha :)
Vi galopperade efter "sandvägen" men på hemvägen ville dom rejsa med oss. Han har lagt till sig med lite dumheter på det sättet så det måste vi jobba stenhårt med nu. Dom andra två var lika pigga på bus, det är lite tävling här, tror jag.
Men tölten måste jag säga är det sällan jag känt så här fin, vääldigt mjuk :)
Gjorde lite skänkelvikningar och serpentiner i skritt och han var väldigt lyhörd där, enormt roligt att jobba med honom så. Jag är sugen på kurs, jättesugen.
I december kommer Berit upp igen, är sugen att gå den, bara JAG. Men jag har säkert inte samvete att göra det när det kommer dit, då låter jag jessica gå i vanlig ordning... Men jag skulle vilja.
Nu kvällste.
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar