torsdag 6 oktober 2011

Höst

Det är mycket på gång nu, hinner nästan aldrig uppdatera denna sida! :(

Prins är igång igen och jag trodde aldrig jag skulle vara så glad att se en "kulmage" på honom! Han lägger på sig mer och mer och det är så skönt! Sen kan man ju bara spekulera i vad som bidrar till det, är det avmaskningen - hade han mask i alla fall? Eller det att han farit runt lite med oss i sommar? Eller fått för lite/dålig kvalite på maten? Kan vara kombinationen av mycket också.

Mina planer jag skrivit om tidigare kan jag nu berätta om!

Kommer börja sälja KW hästskor och häst/hundfoder från http://www.brogaarden.se/.
Så nu vet ni det. :)
Vilken tid på dygnet jag ska göra det har jag inte hittat men om jag kör på nattöppet?
Ha,ha nej,skämt åsido, jag kommer jobba kvar på mitt jobb och ha detta som "fritidssysselsättning" till att börja med. Inte för att jag haft sysselsättningsproblem innan...
Nej, men det känns jätteroligt att göra detta eftersom jag själv tycker det finns ett behov av det här. På sikt finns planer på en nätbutik och mera prylar, men det vet jag ej i dagsläget när det blir. Beror lite på intresset för detta.
Jag kommer ha öppet när folk vill och har tid att komma och handla. Eftersom jag pendlar in till stan varje dag kommer det finnas möjlighet till hemleverans av fodret, ja även det andra :)

Ares, i morgon åker vi på första rehabbesöket till Öjebyn, spännande! Fast, som sagt, det behövs ett mirakel!

Nu ska jag göra annat grejs, men ska försöka uppdatera snart igen. Ska börja ordna lokalen i helgen så Jessica får sköta ridningen, om allt går enligt plan borde det vara ganska klart att ta emot varor till veckan!

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar