onsdag 19 oktober 2011

Smärta!

Det är ingen lek, detta med sprickor i revbenen! FRUKTANSVÄRT hemkt att bara lägga sig i sängen och kliva upp därifrån! Jag kämpar på så gått det går och det känns på kvällarna vill jag lova! Jag måste nog börja ta det lite lugnare...men det är svårt.

Jessica red som sagt på banan idag. Den var ganska blöt och hal så det blev mest allmän lydnad, skänkelvikningar, halter, hjälper och sånt. Jag som stod vid sidan av tyckte han verkde väldigt samarbetsvillig och lyhörd för hjälperna. Han tyckte det var superkul,tror jag :)

Vi har tränat inkallning ,med Ares några dagar nu och det går väl ganska bra, men varje gång så liksom måste han bara ta ett ärevarv nånstans!!! Sååå mycket bus och spring i honom. Det är otroligt kul att se när Simon jobbar med honom, båda tycker det är lika roligt.

I morgon ridlektion inne i stan igen, det är så längesen vi kunnat vara där. Kuuul!

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar