måndag 31 oktober 2011

Sista oktober





















Nu är det snart november och ingen snö. Var är den?
I går var jag och red en nästan två timmars tur med Wilma-Thytur och Sandra-Herman. Vi red samma väg som jag for av på och det gick bra :) Klart att jag tänkt hur det blir att rida där igen, om Prins minns det och om jag spänner mig. Jo,nog mindes han, men det gick bra ändå!

Rolig tur,det där. Och kul att tjejerna vill ha med "gamlingen". Nöjd och glad är jag efter den turen.
Nu har grejerna från Fakur kommit, oj,vad fina träns!! Sätter några bilder som jag tog med mobilen efter att ha satt upp det.
Huvudvärken är och hälsar på hos mig, så ska försöka vila...

/Marie

2 kommentarer:

  1. Jisses så snygga! Måste ju komma ut någon dag & kika :o)
    Tycker det är skitkul att du satsar!

    SvaraRadera
  2. Snygga träns! :-)

    /Lotta

    SvaraRadera