lördag 8 oktober 2011

Jessica - Betyg

Hejsan! Det är ett tag sedan jag kikat in här, men ni verkar ju har klarat er fint utan mig ;) I veckan när jag red med Evve efter gångstigen så gick Prins väldigt bra, han bara tickade på i tölten och var som en ängel. Han fick MVG+++++ av mig den dagen. Idag när jag red gick det mindre bra, då han var helt ofokuserad på mig och ville bara titta omkring, och sprang så fort jag släppte tyglarna helt lösa. Väääldigt irriterande, så idag fick han ett liiiiitet G utav mig i ridningen. Men i stallet får han alltid ett MVG+ eftersom han är så söt när han är så nyfiken och är så snäll osv. Hahah.

-

Som ni märkt när jag skrivit så har jag börjat ge små "betyg" till Prins för varje gång jag rider, lite smått kul faktiskt.

-

Okej, nu ska jag nog hoppa i duschen, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar