tisdag 14 februari 2012

Uppgiven

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra mer. I början på förra veckan böt jag foder åt Ares och han har ätit jättebra tre gånger om dan samt fått andapsin mot magkatarr tre gånger om dan. Han har varit pigg och alert sen dess. Igår började han bli lite slöare och idag är han jätteslö och trött. Åt på morgonen men inte med glupande aptit, direkt. Nu på eftermiddagen ville han inte äta, bara sover och har spytt galla. Sover och sover och sover.
VAD ÄR DET FÖR FEL???? Snälla, hjälp mig och säg vad som är fel för jag vet inte ens vart jag ska vända mig nu!!! Har pratat med vet flera gånger men blir inge klokare.
Skit också.

/Marie

1 kommentar:

  1. Men åh vad hemskt det är när man inte vet var man ska få rätt hjälp :( Det verkar ju jättekonstigt att han först blev bättre av fodret eller medicinen och sedan sämre igen... önskar jag kunde hjälpa, men har inte en aning

    SvaraRadera