tisdag 27 september 2011

De e mycke nu!







Har inte hunnit uppdatera på några dar nu, det är höhämtning, födelsedagar och allt möjligt. Herman har ju flyttat in också. Vad han är för någon sort vet jag inte, men lite arab är det då i han. 146 cm i manken. En bestämd herre som gärna vill bossa, men trots det är det ganska lugnt i hagen. Det är Herman och Frosti, ynglingen, som tjafsar lite. Prins och Thytur ser på och tycker nog att dom är lite jobbiga.

Vi rider lite lungt på Prins någon dag här och där, eller vi, Jessica. Jag står och mockar hagen och har abstinens att rida :/ Men nu är det prio ett att Prins går upp i vikt, jag hinner nog rida.

Lägger in lite bilder jag tagit nyligt bla på stalltjejerna när de rider ut på Thytur, Herman och Prins. Och en när jag och Ares slocknat på soffan...


Gonatt!

/Marie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar