söndag 25 september 2011

Jessica - Sommar 2011

Min sommar kommer jag minnas både av bra och dåliga skäl.
Vi börjar med det bra:
Jag träffade Rebecka, och vi hade riktigt roligt med hästarna. Och dan då Molle dött, for jag dit för att tänka på annat, och det gjorde en hel del!

-

Det dåliga:
Ja det vet ju alla ni som läser våran blogg om. Molle.. Det var en chock för oss alla, och man har ännu inte smält det nånting. Det var hemskt att komma till förtältet och ingen hund kom och var så överlycklig så han inte visste vad han skulle göra. Så varje gång jag kom till förtältet kom tårarna, jag ville inte ta in det i min hjärna att han faktiskt inte fanns längre! Jag verkligen hopas med hela mitt hjärta att han har det bra där han är nu, för saknad, det är han något enormt!

------------------------

Efter att mamma skrivit förra inlägget fick både jag och hon ett gråtanfall. Men sånt är tydligen livet, och det är inte alltid rättvist har jag märkt.

-

Nu har ni fått veta det jag hade på hjärtat, och nu ska vi åka till gällivare och hämta Simon från tåget. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar