torsdag 1 september 2011

Jessica - RKD


Hejsan! Blir nog min mor som får ta ridpasset idag då jag känt mig hänging hela dagen, dvs haft huvudvärk, varit trött, snorig, osv.

-

Nu väntar jag bara på mamma och så ska vi käka och sedan vidare till stallet.

-
-

Har skött Ares idag eftersom jag varit ledig. Och så hörde han en annan hund skälla där ute, och då hoppade han upp i soffan och ställde sig med frambenen på ryggstödet och näsan mot fönstret, hann inte få någon bilde men han var sjukt söt! :'}

-

Och tidigare idag så fick han typ damp på mig för att jag höll i hans gossedjur, haha hojj, han kan ju inte vara helt frisk! xD
hahah, laddar upp en bild som jag tog för en vecka sedan, sjukt söt när han hade pinnen i munnen sådär!
-

Ska vänta på mamma nu, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar