söndag 28 augusti 2011

Grattis Evelina och Thytur!



Nu är en lång helgs kursande och tävlande till ända. Heeelt slut är jag och Jessica och inte minst Prins.

Dom placerade sig på delad fjärde plats i T8 ungdom finalen. Delade den platsen med otroligt fina Kerid från Fjällgården på poängen 4.75.

Vann gjorde Evelina och Thytur på poängen 5,50, STORT grattis! Vilken utveckling det varit för dom, tänk när dom köpte honom för två år sedan kunde han inte ens gå framåt i grimma!!!

Det är imponerande vilket jobb dom gjort tillsammans.


I V5 finalen tog Kerid från Fjällgården med Jennifer Öderyd på ryggen hem segern på 5.56, grattis till dom också! Där kom Evelina och Thytur på andra plats med 5.13. På tredje plats kom så Jessica och Prins med 5.06.

Dom deltog även i Bifrost egenpåhittade gren Bifrost trav där dom kom på tredje plats.

Nöjd efter helgen så ska vi se framåt och jobba med att få upp Prins i vikt så att han blir starkare och får mer aktion i steget. Han orkar inte riktigt nu då han är tunn, tror jag.

Jag måste säga att jag blev himla sugen på att vara med!! Kanske,kanske jag törs vara med nästa gång..


Sätter in en bild på Jessica och Evelina från prisutdelningen. Jag har filmat från finalerna också, men det måste Jessica lägga upp här då min dator inte vill vara med på det :/


Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar