onsdag 24 augusti 2011

Lite av varje







Nu har tiden till Strömsholm kommit. 15 september. Ibland undrar jag om man gör rätt som åker genom mer än halva Sverige för något som det inte finns några garantier för att det kommer funka. Men det känns ändå som att vi måste ta detta halmstrå och ge det en chans. Och HOPPAS. Idag var en jobbig dag, är så otroligt känslig nuförtiden. Och så får jag inga bra vibbar när jag pratar med Strömsholm, men vi får se. Som sagt så vågar jag inte ens hoppa för jag orkar inte med ett bakslag till.

Sen har en vän till mig fått problem med sin häst och det tänker man också på. Vi hoppas det går bra där.

Nu ska vi försöka tänka framåt på något roligare.


Har äntligen fotat transporten med dekalerna på, dom blev nääästan lite små, men nu får det vara så. Monterade kameran idag inne i den idag, hoppas det funkar bra, har inte provat.

I morgon bär det av in till Gällivare för ridlektion, kurs och klubbtävling.

Men Jessica funderar på att skippa lektionsridningen och bara skritta ut han då hon tror det blir för jobbigt med tanke på helgen. Vi får se.

På fredag och lördag är det dags att kursa för Berit igen, KUL!

Och på söndag är det klubbis, jag lovade jobba i fiket och baka...när ska jag göra det??? Det får bli nån natt.

Igår fick jag och Evelina rida tillsammans för första gången!! For ut med Thutyr och Prins över Dokkasberget. Det är en fin runda, otrolig utsikt. På bilden jag lagt in ser man Aitiks nya byggnad och alldeles vid solen är Dundret. Man ser många mil där uppe! Och så ser man Evelina och hennes otroligt fina häst.

Uppdaterar mer under helgen :)

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar