onsdag 31 augusti 2011

Jessica - Ett litet tag sedan

Hej! Det var som ett tag sedan jag skrev här på bloggen, men jag har fullt upp med skolan redan nu, innan vi får läxor. Tänk hur det blir när vi får läxor då! haha

-

Idag gick vi 7a med 7b på Dundretvandring som tydligen alla 7:or gör. I början var det lite segt då vi direkt gick upp för det brantaste berget, man var riktigt slut i benen, och jag trodde allvarligt inte jag skulle orka mer, men det var ju mer än en tredjedel kvar då så det var bara att gå. Men när vi kom upp för det brantaste berget så satt vi oss och fika lite kaka och sådant, och sen var det inte mycket uppförs nåmer, iaf inte lika mycket som första berget, så då blev det roligare. Gick med lite olika, och vi hade verkligen riktigt roligt! Vill verkligen göra om den här dagen för det var så kul. Men de andra tyckte att det typ sög, men de som jag gick med tyckte det var kul, hehe! ;)

-
-

Har nyss varit på Zumba, så nu är jag riktigt trött när jag varit så hurtig idag, men det behövdes, och det kommer naturligtvis kännas i kroppen imorgon!


-

Imorgon är vi som åker buss lediga imorgon eftersom vi bara har 2 lektioner och då slutar vi vid 11, och då hade vi isf behövt vänta på bussen tills halv 4, så vi fick ett papper hem som läxa, och sen så fick vi vara lediga, skönt som bara den säger jag bara!

-

Ska hoppa i duschen nu, hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar