onsdag 3 augusti 2011

Marie - Ajöss!


















Så var denna sommar slut.

I morgon tar vi med pick och pack och Prins och far hem igen. Vi har inte varit hemma sen midsommar så det ska faktiskt bli lite skönt att komma hem igen.


Jag har ridit med Agneta och Figaro idag, Figaro är en treårig travhäst som inte dög till trav, då fick Rebecca och Agneta honom. Det var så kul! Tränade övergångar från galopp till trav och det gick bättre än någonsin, skitkul! Jag tränade mig själv mycket på att slappna av i bäckenet/höfterna. Tyckte att det också gick bra och då är ju min teori att aerobicen jag varit på har hjälpt till där, så jag blivit mjukare och rörligare i kroppen.


Sätter in en bild på en mysig herre som varit kompis med Prins i sommar - Elmer. Han är en bruksnordsvensk som är tre år. Framfusig och bufflig som bara den, men så charmig! Och vilka hovar han har! Jääättestora!


Och en bild på Prins när han utövar sin favoritsysselsättning- rulla!!


/Marie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar