onsdag 17 augusti 2011

Rörigt

Det är totalkaos och en enda röra i min skalle nu, därför har det inte blivit så mycket skrivande.
Har börjat jobba och idag känns det så här: Hur i hela friden ska jag klara av att ro iland med detta???? Det är mycket nu, timplaner, schemor, kurser blablabla....
Känns som att det ska till ett mirakel för att jag ska klara detta...kombinerat med allt annat...
Har inte fått tid från Strömsholm ännu, men borde få det senast början på nästa vecka.
Då ska man ta sig iväg och söka ledigt...huvva :/

Igår fick JAG rida!!! Wow, vad jag hade kul!
Fick med mig Mirja med Lettir från Näset som är här i krokarna på sommarbete.
Vi besteg det enda berget i närheten, Dokkasberget. Först en bra bit skogsväg i trav, tölt och skritt innan vi vek av och skrittade upp på berget där det var en underbar utsikt! Man såg Aitik, Dundret, Leipoberget m,m :) Sen skulle vi ner på andra sidan berget, det blev skritt det också. BRA träning för hästarna! Men väl nere blev det både tölt, galopp och trav! SÅÅÅ KUUL!!
Det kan man kalla avkoppling och rensa hjärnan!! (Borde farit idag också ;)

Nu är det pissväder ute och jag måste kolla lite mer på lite skolarbete så allt blir klart.
Måste också kolla in på http://www.brogaardenisweden.com/ för det är dags att beställa foder.
I morgon är det ridlektion!

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar