torsdag 25 augusti 2011

Hej, hej!

En lite snabb uppdatering bara. Gick kanonbra att lasta Prins idag, tjohoo! Jag tror att min teori stämde tidigare om varför han gjort så där.
Lektionen gick också bra, dom tränade bla trav och galopp på volt. Han ser fin ut, men det finns hela tiden massor att jobba med.
Den 25 september är det Islandshästens dag och jag försöker få till något slags arrangemang i vår förening, men det verkar segt...
Jag får väl ta med mig några vänner och hitta på något själv, men det hade varit kul om det kunde arrangeras via föreningen eftersom vi ändå har en sån. Jamen det är ju en månad kvar, så dom hinner kanske vakna tills dess för jag tycker ABSOLUT att dagen skall uppmärksammas eftersom det finns så otroligt mycket islandshästar här i Gällivare.

Nu hopp i lådan för en ny rolig dag på jobbet och på kursen. Alltid lika kul att träffa allt annat hästfolk :)
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar